אושר: ח"כ אשר החליט על יממה נוספת להארכת חובת הבידוד

    איתי גדסי No Comments on אושר: ח"כ אשר החליט על יממה נוספת להארכת חובת הבידוד

    במסגרת הזמן הנוסף שניתן למשרד הבריאות, יגובשו פתרונות חלופיים לפיקוח על מחויבי בידוד

    יעקב אשר צילום: פלאש90
    9:04
    02.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on בניגוד לדעה הרווחת: למה באמת היהודים לא עלו לארץ לפני השואה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חובת הבידוד במלוניות: יו"ר ועדת החוקה ח"כ יעקב אשר החליט לפני זמן קצר בוועדת חוקה להעניק 24 שעות נוספות בלבד להארכת חובת הבידוד, במהלכן יגבש משרד הבריאות פתרונות חליפיים לפיקוח על מחויבי הבידוד כפי שביקש ח"כ אשר. ההצעה אושרה ללא מתנגדים.

    כזכור, יו"ר הוועדה ח"כ יעקב אשר (יהדות התורה) אמר בפתח הדיון היום (ראשון) בוועדת חוקה לאישור שורת תקנות ובהן ההכרזה על הארכת חובת הבידוד במלוניות לשבים מחו"ל, כי "צריך לשקול את הנושא היטב, מעבר להגבלת היציאה והכניסה לארץ שגם בה יש קשיים עקב אי-הבנת סיבות הומניטריות, אני נוטה מאוד שלא לאשר את ההכרזה הזו ואם כן לזמן קצוב מאוד. לנושא הזה אין כרגע הצדקה מספיקה".

    "נכון שכדי ללכת על בטוח יש הרבה מה לעשות אבל בסופו של יום רק 1/3 מהאנשים נשארים במלוניות חלקם פטורים כמחלימים או מחוסנים, חלקם פטורים של נשים בהיריון, גיל ועוד. המוטציות ב-2/3 יודעות לברוח גם ולעומת הבלגן בשדה והעיסוק של הוועדה, יש חלופה של מכשיר אלקטרוני כזה או אחר, המכונה בכינוי שאני לא אוהב- איזוק אלקטרוני".

    לדבריו "לא מדובר בכמויות אדירות, ואולי המשטרה תציג לנו איך אפשר לאכוף את הבידוד הביתי. אם אפשר להכניס אדם למלונית אז עדיף בוודאי מבחינתו לאפשר מכשיר שמוודא שהוא בבידוד. גם אם יש מוטציה מסתורית שמגיעה מהעולם, לא ה-2/3 יצילו את המצב".



    0 תגובות